شکلات, شکلات مرسی

قیمت شکلات مرسی 400 گرمی

شکلات مرسی دارای وزن 400 گرمی و دیگر اندازه های می باشد که قیمت های متفاوتی را برای این محصول در نظر گرفته اند. 
انتخاب یک شکلات خارجی می تواند با توجه به معیارهایی از جمله تنوع، کیفیت و قیمت مناسب آن انجام پذیرد. کشورهای مختلفی امروزه در جهت صادرات شکلات به ایران فعالیت می نمایند که آلمان از جمله این موارد خواهد بود که با برندهای مختلفی از جمله مرسی اقدام به عرضه محصولات خود نموده است. 

تجارت شکلات خارجی 
با توجه به افزایش مصرف روزانه شکلات های متنوع کاکائویی این محصول می تواند یک کالای سودآور برای انجام فعالیت های تجاری جهت واردات و حتی صادرات باشد. آلمان از جمله کشورهایی می باشد که زمینه ساز انجام این فعالیت ها با محصولات و شکلات های متنوع تولیدی می باشد که از جمله شکلات های مرسی است که این محصول با بسته بندی های کادویی و پذیرایی عرضه می شود. ضمن بهره مندی از بهترین مواد اولیه شرایطی را برای تولید بهترین شکلات ها فراهم ساخته است. 

شکلات مرسی یکی از محبوب ترین شکلات های موجود در بازار است، مرکز خرید شکلات مرسی در تهران، اصفهان، شیراز و سایر استان ها موجود است.

قیمت شکلات مرسی 400 گرمی

موارد استفاده از شکلات

موارد استفاده از شکلات شکلات را همه ما می شناسیم و می دانیم که محصول یک فرآیند پالایشی طولانی است که طی این فرآیند از میوه های مختلفی تشکیل می شود. شکلات ها انواع مختلفی دارند که از ترکیب مواد متفاوتی تئلید می شود. شکلات ها علاوه بر طعم شیرینی که دارند انرژی زا نیز هستند. 

معمولا از شکلات در پذیرایی ها و مهمانی ها استفاده می شود. شکلات ها معمولا در تزیین انواع کیک و دسر وبستنی استفاده می شوند و طعم خوبی به کیک و دسر می دهد. این شکلات ها دارای خواص متفاوتی هستند به عنوان نمونه در پیشگیری و درمان بیماری ها کاربرد دارد. شکلات تلخ نمونه ای از این شکلات ها است که باعث پیشگیری از سرطان می شود، در بهبود سلامت قلب موثر است، به خوبی میزان کلسترول را در بدن کنترل می کند، عملکرد ذهن را بیشتر می کند، برای لاغری نیز مناسب است و…  

این شکلات های خوشمزه می توانند به عنوان میان وعده نیز استفاده شوند، اما در مصرف آن باید توجه شود زیرا مصرف زیاد شکلات ها ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود. 

کاربرد شکلات مرسی با توجه به تنوع آن در بازار بسیار است و می توان از آن در تولید انواع نوشیدنی ها و دسر ها و کیک های مختلف استفاده کرد. انواع کیک های شکلاتی در بسته بندی های زیبا به بازار عرضه شده است که شکلات موجود در آن باعث طعم بهتر کیک ها شده است.


لیست شرکت های تولید کننده شکلات مرسی

لیست شرکت های تولید کننده شکلات مرسیشرکت های بسیاری در زمینه تولید شکلات مرسی فعال هستند. تولید کننده شکلات مرسی با به کارگیری دستگاه های روز دنیا و متخصصین در این حوزه توانسته شکلاتی تولید کند که در بین خریداران بسیار محبوب است. لیست شرکت های تولید کننده شکلات مرسی در اداره بازرگانی موجود است. همانطور که می دانید شکلات مرسی یک شکلات آلمانی است که در ایران دارای نمایندگی است. شرکت های خصوصی در اکثر شهر ها به خصوص تهران، اصفهان، مشهد و… از تولید کنندگان شکلات مرسی هستند. 

عرضه شکلات مرسی بدون واسطه

عرضه شکلات مرسی بدون واسطهشکلات مرسی در اکثر شهر ها دارای نمایندگی های فروش است، این نمایندگی ها با عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات خود به خریداران توانسته اند تا حدودی رضایت خریداران را جلب کنند. این نمایندگی ها محصولات خود را به صورت عمده به خریداران عرضه می کنند. عرضه محصولات به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه است . 

علاوه بر اینکه شما می توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید خدمات دیگری نیز به مشتریان ارائه می شود تا راحت تر و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. از جمله این خدمات می توان به فروش اینترنتی محصولات اشاره کرد، با مراجعه به این سایت ها می توانید محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. 

این شرکت های تولیدی با عرضه مستقیم کالا های خود توانسته تا حدودی دست واسطه ها را از بازار حذف کند و بر قیمت های موجود در بازار کنترل داشته باشد. 

چگونه شکلات را نگهداری کنیم تاخراب نشوند؟

چگونه شکلات را نگهداری کنیم تاخراب نشوند؟همه ما با مشکلاتی نظیر نگه داری شکلات در منزل مواجه شده ایم ، بعد از مدتی سراغ شکلات ها رفتیم و با صحنه هایی از قبیل باز شدن شکلات، سفیدک زدن آنها و یا بوی بد آن ها رو به رو شده ایم. در ادامه یک سری نکات را برای نگه داری شکلات به شما می گوییم که با رعایت آنها با مشکلات این چنینی رو به رو نمی شویم . بهترین دمایی که می توانیم شکلات را در آن نگه داری کنیم دمای بین 15 تا 18 درجه سانتی گراد است. باید توجه داشته باشید که شکلات را نیاید در جای خیلی گرم و یا خیلی سرد نگه داری کنیم. بهتر است شکلات ها را در جای خشک و در ظروف در بسته نگهداری کنیم. در صورتی که هوا گرم است می توانید شکلات را در یخچال نگهداری کنید اما نه در مدت زمان طولانی، زیرا شکلات اگر مدت زیادی در یخچال یا فریزر بماند سفیدک می زند. ذکر این نکته نیز ضروری است که شکلات ها بسیار بوگیر هستند و نباید آنها را در جایی که مواد غذایی بو دار و یا تند وجود دارد قرار داد. 

با رعایت نکاتی که ذکر شد جلا و درخشندگی شکلات، در مدت زمان طولانی بدون از دست دادن کیفیت ثابت باقی می ماند.

فروش شکلات مرسی در بازار بین المللی

فروش شکلات مرسی در بازار بین المللیاگر بهترین شکلات های جهان را بررسی کنیم می بینیم که شکلات مرسی در بین 10 رتبه برتر جهان قرار دارد، این محصول مربوط به کشور آلمان است و با توجه به طعم خوبی که دارد خیلی زود توانست جایگاه خود را در بازار جهانی به دست آورد. این شرکت آلمانی نمایندگی هایی را در اکثر کشور ها برای فروش محصولات خود بر پا کرده است و تحت نظر شرکت اصلی به فعالیت خود ادامه می دهند. شکلات مرسی یکی از شکلات های محبوب در بین خریداران است و این شرکت هر ساله فروش زیادی از این محصولات به دست می آورند. یکی از دلایل فروش زیاد این محصولات در بازار جهانی قیمت مناسب آن است. این شرکت همچنین محصولات خود را برای همه افراد تولید می کند،حتی شکلات های مخصوص بیماران دیابتی نیز تولید شده است که خوردن آن برای این بیماران مشکلی ایجاد نمی کند. 

در بین شکلات های برند جهانی شکلات مرسی دارای بهترین جایگاه فروش در بازار بین المللی است. 

عوامل موثر در قیمت گذاری شکلات

عوامل موثر در قیمت گذاری شکلات همانطور که می دانید قیمت شکلات ها ثابت نیست و عوامل مختلفی بر روی قیمت شکلات ها تاثیر می گذارد از جمله این عوامل می توان به نوسانات ارز اشاره کرد. عوامل دیگری نظیر وجود واسطه ها در بازار در افزایش قیمت محصولات موثر است. واسطه ها برای منافع خود قیمت محصولات را افزایش می دهند. البته کیفیت مواد اولیه نیز در قیمت ها نقش موثری دارد. 

از آنجایی که قیمت این شکلات ثابت نیست شما می توانید با مراجعه به سایت شکلات مرسی لیست قیمت روز شکلات مرسی را مشاهده کنید. البته لیست قیمت ها در مراکز فروش نیز موجود است و شما می توانید با مشاورین این مراکز تماس گرفته و از قیمت ها مطلع شوید. قیمت شکلات مرسی با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است.

فرق شکلات مرسی با شکلات لواشکی در چیست؟

فرق شکلات مرسی با شکلات لواشکی در چیست؟شکلات های لواشکی یا تافی ترش معمولا از عصاره میوه های مختلف تولید می شود، این شکلات های لواشکی دارای طعم ترش و شیرین هستند و بسیار مغذی اند. این شکلات های لواشکی با شکلات های دیگر متفاوت هستند و درصد مواد به کار رفته در آن با شکلات های دیگر فرق می کند. شکلات مرسی انواع مختلفی دارد و معمولا این شکلات ها شیرین هستند. فرق شکلات لواشکی با شکلات مرسی در مواد اولیه به کار رفته در آن است. شکلات مرسی دارای کاکائو و مواد شیرین کننده است اما شکلات لواشکی از میوه های ترش تهیه شده است . 

امروزه انواع شکلات لواشکی در طرح ها و بسته بندی های مختلف تولید می شود و به بازار عرضه می شود، شکلات لواشکی جدیدا تولید شده و با استقبال زیادی در بین مشتریان رو به رو شده است.

از چه مکان هایی می توان شکلات مرسی را خریداری کرد؟

از چه مکان هایی می توان شکلات مرسی را خریداری کرد؟شکلات مرسی در اکثر فروشگاه ها و سوپر مارکت ها موجود است و شما می توانید با مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه محل زندگی خود این شکلات ها را تهیه کنید. البته اگر قصد خرید عمده  شکلات مرسی را دارید بهتر است به مراکز و نمایندگی های این فروشگاه ها مراجعه کنید زیرا خرید عمده از این فروشگاه ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. البته سایت های فروش آنلاین نیز موجود است. 

لازم به ذکر است که نمایندگی های فروش شکلات مرسی در اکثر شهر ها از قبیل تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و… وجود دارد . این نمایندگی ها خدمات مختلفی را به خریداران خود ارائه می دهند. 

بهترین عمده فروشان شکلات در تهران

بهترین عمده فروشان شکلات در تهرانبازار بزرگ تهران و بازار بزرگ شوش در تهران دو مرکز فروش هستند که انواع محصولات را به صورت کلی و عمده در اختیار خریداران می گذارد. اکثر شرکت ها در این بازار ها دارای نمایندگی فروش هستند.

بهترین مراکز عمده فروشی در  تهران و سایر شهر ها ، نمایندگی فروش  شرکت ها است. از جمله دلایلی که این مراکز بهترین است می توانیم به خدماتی که به خریداران خود ارایه میدهند اشاره کنیم:

  • کیفبت بالای محصولات: محصولات این نمایندگی ها  از مواد عالی و درجه یک تولید شده است.
  • قیمت ارزان: این مراکز فروش عمده، محصولات خود را با قیمت کمتر از قیمت بازار  به فروش می رسانند.
  • هزینه حمل و نقل: در صورت خرید عمده از این نمایندگی ها هزینه حمل و نقلی از شما در یافت نمی شود.
  • در این مراکز سفارشات به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین پذیرفته می شود.
  • در مدت زمان کوتاهی سفارش شما را آماده و به شما تحویل می دهد.
  • و…

مرکز فروش شکلات مرسی با ارائه خدمات بالا به مشتریان خود سبب جلب رضایت خریداران شده است. خریدار شکلات مرسی می تواند با مراجعه به این مرکز محصولات خود را به صورت عمده خریداری کند.

صادرات شکلات مرسی به کشور های همسایه

صادرات شکلات مرسی به کشور های همسایهیکی از شعب تولید کننده شکلات مرسی در کشور ما وجود دارد. کارخانه تولیدی شکلات مرسی در کشور با به کار گیری مواد اولیه مرغوب شکلات هایی با کیفیت بالا تهیه می کنند. کیفیت این محصولات به قدری بالا است که مقدار زیادی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. از جمله کشورهایی که شکلات مرسی به آنها صادر می شود می توان به عراق، ترکیه، افغانستان، کشور های حوزه خلیج فارس و… اشاره کرد.

شکلات های مرسی در بین کشور های همسایه بسیار پر طرفدار است و در بین خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است. صادرات این محصول به اقتصاد کشور کمک شایانی کرده است.

صادرات شکلات مرسی علاوه بر کشور های همسایه به کشورهای دیگر نیز انجام می شود. شکلات مرسی صادراتی در بسته بندی هایی با طراحی های زیبا به بازار جهانی عرضه می شود. پخش شکلات مرسی به صورت گسترده در سایر کشور ها به چشم می خورد. 

تجارت شکلات مرسی بسیار سود آور است و هر ساله مبالغ هنگفتی از صادرات این شکلات به دست می آید.

عرضه نوع اصل شکلات مرسی

عرضه نوع اصل شکلات مرسیهمانطور که گفته شد نمایندگی اصلی شکلات مرسی در کشور آلمان است، این شرکت در نقاط دیگر شعبی دارد که تحت نظر شرکت اصلی فعالیت می کند. لیست این شعب در سایت اصلی شکلات مرسی موجود می باشد. هنگام خرید توجه داشته باشید که شکلات را از شعب اصلی آن تهیه کنید. شرکت های اصلی شکلات مرسی پخش عمده شکلات مرسی  را به صورت گسترده انجام می دهند. اداره بازرگانی به فعالیت شرکت های تولید کننده نظارت می کنند اما خریداران هم باید به نکاتی توجه کنند تا جنس اصل تهیه کنند. هنگام مراجعه به نمایندگی دقت کنید که نمایندگی مورد نظر مجوز اداره بازرگانی و بهداشت داشته باشد و در آن نمایندگی ذکر شده باشد که تحت نظر شرکت شکلات مرسی آلمان فعالیت می کند. 

نماینده فروش شکلات مرسی اصل با عرضه مستقیم کالای خود به اکثر شهر ها توانسته تا حدودی در برابر شرکت های تقلبی مقاوت کند و فروش بیشتری نسبت به آنها داشته باشد.

بهترین مارک شکلات ایرانی در بازار

بهترین مارک شکلات ایرانی در بازاردر بازار ایران انواع شکلات های تولید داخل و وارداتی به فروش می رسد. برند های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که در اینجا به ذکر چند نمونه اشاره می کنیم. 

برند های جهانی شکلات موجود در بازار ایران: 

  • شکلات مرسی یک کمپانی آلمانی است و در بین برند های خارجی بهترین نمونه است و بازار شکلات مرسی بسیار پر رونق است. 
  • شکلات کرفت که نام آن به موندلز اینترنشنال تغییر کرده است. 
  • شکلات مارس که با نام تجاری m & m به فروش می رسد. 
  • شکلات نستله که یک کمپانی سویسی است. 
  • شکلات فررو مربوط به کمپانی ایتالیایی است و درون آن فندق وجود دارد ، شکلات نوتلا توسط این شرکت تولید می شود. 
  • شکلات کیسس مربوط به کمپانی  هرشب در آمریکا است و یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان در این صنعت است.
  • شکلانت لینت  از کمپانی های معروف تولید شکلات در سویس است. 
  • شکلات ییلدیز  که محصول کشور ترکیه است. 
  • شکلات میجی محصول کشور ژاپن است. 
  • شکلات آرکور یک کمپانی آرژانتینی است. 
  • و… 

برند های ایرانی شکلات موجود در بازار: 

  • شرکت شیرین عسل 
  • شرکت آناتا 
  • شرکت شونیز 
  • شرکت رضوان شکلات معروف به باراکا 
  • شرکت شوکو برند 
  • و… 

مواردی که در بالا ذکر شد جزو شکلات های پر فروش در ایران است که در بین مردم معروف است و با استقبال زیادی در بازار رو به رو شده است. البته اگر به دنبال ارزان ترین شکلات هستید باید این نکته را ذکر کنیم که شکلات های ایرانی نسبت به برند های خارجی ارزان تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *