شکلات

شکلات آبنبات مغزدار میوه ای

یکی دیگر از محصولات شرکت آیدین، آبنبات های مغزدار میوه ای می باشد که این شکلات ها به دلیل قیمت های ویژه ای که دارند برای امر صادرات پیشنهاد می شود.
کشورهایی از قبیل افغانستان همواره در جهت واردات محصول به دنبال موادی با قیمت ارزان می باشند و در خصوص شکلات، می توان انواع مختلفی از آبنبات ها را نام برد که این محصول می تواند به صورت ساده، مغزدار، میوه ای، شیری و … باشد. در تولید آبنبات های میوه ای می توان از طعم های مختلف یخ، لیمو، پرتقال، آناناس، پشن فروت، کولا و … نام برد که به صورت ترکیبی در پاکت های 3 کیلویی و در کارتن های 12 کیلویی به فروش می رسد.
به طور معمول برای صادرات شکلات هایی با بسته بندی کوچک انتخاب نمی شود زیرا که بر روی قیمت های نهایی اثرگذار خواهد بود و در نتیجه محصولات به صورت فله ای می تواند پیشنهاد بهتری باشد.
در امر صادرات یکی از نکات و مسائل قابل توجه می تواند میزان خرید باشد و به دلیل هزینه های حمل و نقل، هر چه سفارشات بیشتر باشد سبب سرشکن شدن این هزینه های اضافی خواهد شد و تاجران و علاقه مندان به فعالیت در این عرصه می توانند محصولات خود را از طریق این سایت خریداری نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *