قهوه

مرکز خرید قهوه رژیمی

چنانچه به یک مرکز خرید و فروش قهوه مراجعه کرده و تقاضای قهوه رژیمی داشته باشید، احتمالا با دست خالی باز خواهید گشت. قهوه رژیمی چیست؟
چنانچه به یک مرکز خرید و فروش قهوه مراجعه کرده و تقاضای قهوه رژیمی داشته باشید ، احتمالا با دست خالی باز خواهید گشت. قهوه رژیمی چیست؟ غالبا وجود قهوه در یک برنامه کاهش وزن به شدت بحث برانگیز است. زیرا قهوه می تواند هم اثر مثبت و هم اثر منفی بر سلامت و وزن شما داشته باشد بسته به اینکه چگونه آن را مصرف کنید. البته، اگر عادت به مصرف روزانه قهوه دارید ، به احتمال زیاد تمایل ندارید که برای کاهش وزن خود، قهوه را از دست بدهید، بنابراین یادگیری کنترل صفات مثبت قهوه برای شما ضروری است. راهنمای زیر چند نکته را برای داشتن قهوه رژیمی متذکر می شود.
1- مصرف قهوه در حد اعتدال. مهمترین نکته در مصرف روزانه قهوه در برنامه کاهش وزن، رعایت اعتدال است. مصرف بیش از حد قهوه می تواند باعث افزایش استرس و بی خوابی شود، که هر دوی آن ها منجر به پرخوری نیز می شوند. سعی کنید مصرف قهوه را تا روزی 1 یا 2 فنجان کاهش دهید و یا سعی کنید قهوه بدون کافئین مصرف کنید.

2- خامه و شکر را فراموش کنید. این یک روش واضح اما بسیار موثر برای کم کردن وزن ، بدون حذف قهوه است. اضافه کردن مقدار زیادی از خامه و شکر به قهوه آن را تبدیل به یک منبع سرشار کالری مانند آب نبات می کند. اگر نمی توانید طعم قهوه تیره را تحمل کنید، سعی کنید با استفاده از شیر کم چرب و شیرین کننده های بدون قند آن را خوش طعم سازید.

3- نوشیدنی (قهوه) تخصصی خود را بسازید. حتی بدتر از اضافه کردن خامه و شکر به یک فنجان قهوه دم کرده، نوشیدن زیاد نوشیدنی های طعم دار مبتنی بر اسپرسو است که هر روز در کافی شاپ ها محبوب تر می شوند. این نوشیدنی ها معمولا حاوی مقدار زیادی شیر و شربت قند طعم دار بوده و مقدار زیاد کالری آن ها می تواند به اندازه یک وعده غذایی کامل باشد.

4- سعی کنید برای کاهش هوس بعد از شام قهوه را میل کنید. یکی از ویژگی های مثبت قهوه نقش آن به عنوان مهار کننده اشتها است. به همین دلیل، سعی کنید قهوه را هر شب بعد از شام بنوشید. این ممکن است به کاهش هوس خوردن دسر یا غذاهای میان وعده آخر شب قبل از خواب کمک کند. همچنین می توانید دندان های خود را در مدت کوتاهی پس از صرف شام مسواک بزنید و یا بعد از شام قهوه را امتحان کنید. داشتن یک دهان تمیز و تازه ممکن است منجر به کاهش وسوسه خوردن هر چیز دیگری قبل از خواب شود.

5- یک ساعت قبل از تمرین قهوه بنوشید. مصرف قهوه قبل از تمرین می تواند انرژی و هوشیاری را افزایش داده و برای انجام یک تمرین دقیق تر و با تمرکز بیشتر کمک کند. قهوه همچنین می تواند به کاهش درد مفاصل و عضلات کمک کند. با این حال، ممکن است مایل نباشید نوشیدن قهوه را درست قبل از تمرین مصرف کنید، زیرا ترشح اسید همراه با اضطراب ناشی از تمرین ممکن است منجر به ناراحتی معده شود.

6- نوشیدن قهوه را با مقدار زیادی از آب همراه کنید. قهوه می تواند به عنوان یک دیورتیک در بسیاری از مردم عمل کند، یعنی باعث از دست دادن مایعات بدن شود . برای نگهداری آب بدن و حفظ معده ای کامل تر، یک فنجان آب به ازای هر فنجان قهوه بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *