شکلات

قیمت محصولات شکلات قافلانکوه

از جمله محصولات شکلات قافلانکوه می توان به ژله و پاستیل و … اشاره نمود که با قیمت مناسبی عرضه می شود.
شرکت تولیدی قافلانکوه، با سی سال تجربه در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات در کرج، امروزه به یکی از تولید کنندگان با تجربه و مطرح در کشور تبدیل شده به گونه ای که صادرات آن به دیگر کشورها نیز می تواند با حجم های قابل توجهی انجام پذیرد.
راه اندازی خط تولید پاستیل و ژله نیز به عنوان یکی از پیشرفت های این گروه صنایع غذایی به حساب می آید تا بر میزان تولیدات خود و تنوع محصولات خود بیافزاید.


نمایندگی محصولات شکلات قافلانکوه

پخش محصولات شرکت شکلات سازی قافلانکوه در بازار ایران، بر اساس فعالیت های مستقیم نمایندگی در شهرهای مختلف انجام می پذیرد و این مسئله در حال حاضر برای اکثر شهرها در حال انجام می باشد.
از سوی دیگر با توجه به نیاز مشتریان برای تامین عمده صادراتی این شکلات، پاستیل و دیگر تولیدات شرکت قافلانکوه، فروش عمده آن ها را با درصد تخفیف های صادراتی فراهم ساخته ایم تا از این طریق، گام موثری برای رشد و توسعه ارتباطات خود با مشتریان فراهم آوریم.


شکلات های کادویی قافلانکوه

این شرکت تولیدی، خلاقیت های ویژه ای را در زمینه تولید و بسته بندی شکلات های کادویی از خود نشان داده است به گونه ای که بیش از ده ها مدل شیک و لوکس از شکلات های هدیه خود را روانه بازار نموده که هر یک از آن ها دارای زیبایی های مخصوص به خود می باشد.
شکلات های کادویی جام آبی، ونوس روباندار، آلپ قرمز، ونوس کارتی، کاپ آبی، آدلیان قهوه ای، ولنتاین، ترنج و … از نمونه های پرطرفدار این برند به حساب می آید.

محصولات شکلات قافلانکوه


پاستیل های شرکت شکلات سازی قافلانکوه

خط تولید پاستیل قافلانکوه نیز به نوبه خود، تنوع قابل توجهی از مدل ها و بسته بندی ها را ارائه می نماید که از جمله آن ها می توان به پاستیل های سطلی، دوی پک پاستیل، صدرا بزرگ میوه ای، شیلا بزرگ میوه ای و همچنین مدل های کوچک میوه ای و نوشابه ای اشاره نمود.


دراژه شکلاتی و باسلق قافلانکوه

باسلق های گردویی به همراه دراژه های شکلاتی مغزدار نیز می تواند برای صادرات به کشورهای دیگر، به عنوان یک پیشنهاد ویژه به حساب آید.
شکلات های سنگی، دراژه ای با تنوع در اندازه و بسته بندی های خود از جمله تولیدات مرغوب و با کیفیت قافلانکوه می باشد که شرایط خرید عمده آن ها نیز برای مشتریان فراهم شده است.

شکلات تافی و سوهان شیرینی قافلانکوه
تنوع محصولات تولیدی شرکت قافلانکوه به شیرینی جات و انواع تافی ها هم رسیده تا برای شرکت های صادراتی، بهترین موقعیت فراهم شود و در همین زمینه نیز می توانید اقدام به ارتباط با کارشناسان فروش برای تامین عمده این محصولات نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *