قهوه

نکاتی برای خرید عمده قهوه

برای خرید قهوه به صورت عمده و در حجم زیاد، جهت حفظ سرمایه لازم است به نکاتی در این رابطه توجه داشته باشید.
گاهی افراد برای به دست آوردن سود بیشتر و صرفه جویی در زمان، اقدام به خرید عمده محصولات مورد نیاز خود می کنند. برای خرید قهوه در حجم زیاد لازم است در نظر داشته باشید که عطر و بوی دانه های قهوه و در کل کیفیت محصول قبل از رسیدن به دست مشتری از بین نرود. در این رابطه دانستن نکات ذیل مفید می باشد:

بهترین راه خرید قهوه فله این است که دانه های روست نشده را خریداری کنید. همچنین اگر می خواهید تمام طعم هایی که از دانه های قهوه به دست می آید را ارائه دهید؛ باید از دانه های سبز یا همان دانه های بو داده نشده ( روست نشده) استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید از دانه های روست شده خریداری کنید، مطمئن شوید که آن ها خرد و متلاشی نشده باشند. زمان روست شدن دانه ها را از فروشنده بپرسید و یا از روی کیسه حاوی دانه ها چک کنید. زمانی که دانه های مورد نظر را پیدا کردید اطمینان حاصل کنید که آن ها در ظرف های هوابندی شده و در جای خنک، خشک و تاریک انبار شده اند. وکیوم کردن دانه های قهوه یک راه ایده آل برای حفظ  و نگهداری آن هاست.

چنانچه قهوه را به صورت عمده خریداری کرده و تعداد زیادی از کیسه ها را باز کرده اید؛ قبل از اینکه طعم دانه ها در معرض هوا خراب شود آن ها را به مصرف برسانید.

مقدار مصرف خود را برآورد کرده و بیش از مقدار مورد نیاز را از وکیوم خارج نکنید.

خرید تعداد زیادی بسته های کوچک حاوی دانه قهوه بهتر از زمانی است که یک بسته یزرگ اما با زمان مصرف کوتاه خریداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *