پاستیل

بازار فروش شکلات و پاستیل روشن

پاستیل و شکلات های شرکت اوکراینی روشن، توانسته بهترین بازار مصرفی را در ایران، از آن خود نماید و فروش عمده آن، از جمله در شب عید، با استقبال قابل توجهی همراه بوده است.
فصل های خنک سال و همچنین ماه هایی نظیر فروردین که میزان مهمانی ها افزایش می یابد، درخواست های بیشتری در خصوص شکلات و پاستیل وجود دارد و شب یلدا نیز از مناسبت هایی خواهد بود که شاهد جنب و جوش های قابل توجهی در جهت پخش شکلات هستیم.
برند روشن، از شرکت های شکلات سازی در اوکراین می باشد که انواع شیرینی و شکلات را با تنوع قابل توجهی به بازار وارد نموده است.
اکثر شکلات های روشن، توسط نمایندگی رسمی آن وارد ایران می شود اما از طرفی، واردات این شکلات ها توسط افرادی سود جو نیز در حال انجام است که سبب خراب نمودن اوضاع و همچنین وضعیت قیمت ها شده است.
در تلاش هستیم تا کلیه محصولات شرکت روشن را از طریق این سایت، به صورت مستقیم از نمایندگی ارائه نماییم و این مسئله سبب سرعت بخشیدن به انجام معاملات شده و از طرفی این اطمینان وجود دارد که هیچ گونه خطری از لحاظ باربری و … ایجاد نشود و می توانید پیگیری های لازم را از طریق این سایت به انجام رسانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *