قیمت دانه قهوه روبوستا اندونزی سبز

قهوه های روبوستا کشور اندونزی به صورت دانه های سبز وارد کشور می شود که بسته به رست و میکس های ارائه شده برای آن، قیمت های آن نیز متنوع خواهد بود.
با توجه به اینکه کشور اندونزی بهترین پرورش دهنده دانه های قهوه از گونه های روبوستا و عربیکا می باشد، از همین رو همه ساله مرغوب ترین و بهترین دانه های قهوه از این کشور به بازار عرضه می شود و بخش قابل توجهی از اقتصاد این کشور نیز بر پایه محصول قهوه می چرخد.
قهوه های اولیه برداشت شده از روی درختان این گیاه، به صورت سبز و خام می باشند و پس از آن به منظور تهیه نوشیدنی های مد نظر، شاهد ارائه رست های متنوعی از قبیل لایت، مدیوم و دارک هستیم که هر کدام از این رست های معرفی شده، برای مصرف خاصی از قبیل تهیه نوشیدنی های اسپرسو، ترک و فرانسه پیشنهاد می شوند.

واردات قهوه
ها به صورت سبز سبب می شود تا به همان صورت نیز امکان استفاده از این نوع قهوه ها نیز وجود داشته باشد و از جمله فواید قابل بیان برای این نوع قهوه ها مربوط به تاثیری است که در چربی سوزی و لاغری به همراه دارند.

قهوه سبز

پودر قهوه سبز لاغری

برای بهره مندی از خاصیت لاغر کنندگی و چربی سوزی قهوه های سبز، آن را به صورت پودر شده در رژیم های غذایی می توان قرار داد و دم نمودن آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. در میان انواع قهوه های سبز موجود در بازار، دانه های قهوه اندونزی از بهترین مواردی می باشند که مصرف آن ها کمک به چربی سوزی می نمایند و این نوع پودر قهوه های سبز نیز آمادده فروش عمده می باشد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.