بهترین فروشنده های شکلات تخته ای رنگی در ایران

شکلات تخته ای نام یکی از محصولات خوراکی رایج و محبوب در تمام دنیا است که برای تولید آن از دانه های کاکائو استفاده می کنند، این محصول به دلیل عطر و طعم بی نظیری که دارد به بیشترین محبوبیت دست پیدا کرده است، بهترین مدل های شکلات تخته ای رنگی در ایران توسط فروشنده های معتبر و سرشناس این محصول عرضه می شوند و این محصولات معمولا جزء شکلات های اصل هستند که نرخ قابل توجهی دارند.

بهترین فروشنده های شکلات تخته ای رنگی در ایران

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت شکلات تخته ای موثر است؟

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت شکلات تخته ای موثر است؟ یکی از خوراکی هایی که اکثر مردم در جوامع مختلف علاقه خاصی به مصرف آن از خود نشان می دهند شکلات تلخ تخته ای است که تقریبا با توجه به درصدی که بر روی آن ذکر شده است یک شکلات کاکائویی خالص می باشد و دلیل طعم تلخ و گس آن نیز وجود پودر کاکائو طبیعی در داخل آن است که از درختان کاکائو حاصل می شود و به عنوان یکی از معجزه های طبیعت شناخته می شود.

گاها در بازار های مصرف با نوسان های قیمت فروش شکلات تخته ای مواجه می شویم و مشاهده می کنیم که قیمت این محصول در دوره های متفاوت از سال دچار افزایش می شود، حال ممکن است برای خیلی از شما عزیزان این سوال ایجاد شود که چه عواملی در بالا رفتن نرخ این خوراکی دخیل هستند و موجب گران تر شدن آن می گردند؟ ما در این قسمت می خواهیم در این مورد با شما صحبت کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ما همراه باشید:

  • یکی از دلایلی که موجب تغییر نرخ شکلات تخته ای می شود نام تجاری این محصول، شرکت و کشور سازنده آن است و بر این اساس مشاهده می شود که شکلات های موجود با برند های مختلف هر کدام یک قیمت متفاوت دارند، باید توجه کنید که محصولات وارداتی اصل که تولید کارخانه های سرشناس هستند نرخ بالاتری دارند.
  • دومین موضوعی که بر روی قیمت فروش این محصول تاثیر می گذارد درصد کاکائوی مورد استفاده در تولید شکلات تخته ای است، هر چه میزان کاکائو بیشتر باشد رنگ بندی این محصول به سیاه نزدیک می شود و طعم آن نیز گس تر خواهد بود و بوی تندتری از کاکائو به مشام می رسد که خیلی دلپذیر است.
  • ویژگی بعدی که نرخ این محصول را تغییر می دهد میزان کیفیت و مرغوبیت آن است، یک محصول مرغوب دارای بافتی است که در ظاهر خشک و سفت به نظر می رسد اما وقتی آن را می فشارید به سرعت از وسط به دو نیم تقسیم می شود و می شکند چون خیلی ترد و شکننده است، اما بافت خمیری و نرم ندارد.
  • سایز این محصولات و وزن آن ها نیز بر روی نرخ فروششان تاثیر دارد و مسلما شکلات های بزرگ تر نرخ بالاتری خواهند داشت.
  • شکل بسته بندی کردن شکلات های تخته ای می تواند به شدت روی نرخ فروش آن ها تاثیر داشته باشد، چون امر بسته بندی محصولات هزینه زیادی دارد که بر روی نرخ نهایی آن ها افزوده می شود و مصرف کننده ها باید آن را پرداخت کنند، هر چه بسته بندی کیفیت بهتری داشته باشد قیمت شکلات بالاتر می رود.

معتبرترین کارخانه های شکلات تخته ای در ایران

با توجه به اینکه کاکائو به طور کلی یک محصول خارجی و وارداتی است و در ایران کشت نمی شود و بیشتر شکلات های موجود در بازار هم خارجی هستند، شاید این فکر به ذهن شما برسد که تمام شکلات های تخته ای موجود در بازار های داخلی محصولات وارداتی می باشند ولی واقعیت اصلا اینگونه نیست و کشور ما نیز خود شکلات های درجه یکی را تولید می نماید.

معتبرترین کارخانه هایی که در کشور ما به تولید شکلات تخته ای ایرانی می پردازند، این محصول را با استفاده از پودر کاکائو درجه یک، تازه و سالم وارداتی تولید می کنند و در درصد های مختلف آن از کارامل، کره کاکائو و شیرین کننده های مرغوب استفاده می نمایند تا این محصولات از بالاترین کیفیت بهره مند گردند.

در ضمن محصولات تولید شده در داخل کشور با هر برندی که باشند هم از هر نظر استاندارد تایید شده اند و هم از نرخ بسیار مناسب تری نسبت به محصولات وارد شده از کشور های دیگر برخوردار هستند و از این رو مردم می توانند آن ها را با خیال راحت خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

محصولات ایرانی در بسته بندی های دو یا سه لایه پلیمری قرار می گیرند تا بیشترین محافظت از آن ها به عمل آید و در اثر تماس با هوای آزاد، رطوبت، نور خورشید یا گرما از خود واکنش نشان نداده و کیفیت خود را از دست ندهند و خراب نشوند، به این ترتیب این محصولات را می توان هم پای نمونه های خارجی در نظر گرفت.

3 نکته مهم هنگام خرید بهترین نوع شکلات تخته ای

3 نکته مهم هنگام خرید بهترین نوع شکلات تخته ای وقتی که قصد خرید شکلات های تخته ای درجه یک را دارید باید حتما به سه نکته مهم در مورد این محصولات دقت کنید که نشان دهنده درجه کیفی و اصل بودن محصولات می باشند و ما هم در ادامه این مطلب آن ها را خدمت شما همراهان گرامی عرض می کنیم تا شما را بیش از پیش با این خوراکی های دوست داشتنی آشنا سازیم:

  1. یکی از فاکتور های انتخاب شکلات تخته ای این است که شما در زمان خرید آن را کمی با دست خود بفشارید تا مطمئن شوید که بافت شکلات سخت و کاملا خشک است و حالت شکننده ای دارد، چون شکلات های مانده که تازگی خود را از دست داده اند کمی نم گرفته، وا می روند و حالت نرم و خمیر مانند پیدا می کنند که شما با لمس دستان خود متوجه این حالت می شوید.
  2. همچنین شما باید به شکل ظاهری و رنگ بندی این محصولات نیز دقت کنید، شکلات تخته ای درجه یک دارای سطحی صاف و صیقلی است و حالت آن کمی براق به نظر می رسد، ولی محصولاتی که کیفیت زیادی ندارند رنگ مات و کدری دارند و ممکن است سطح چندان صافی نداشته باشند.
  3. همچنین شما باید شکلات ها را با دقت ببویید تا از بوی خوب آن ها اطمینان حاصل کنید یا اینکه می توانید یک تکه از آن ها را در دهان خود بگذارید تا از طعم گس و تلخ آن ها مطمئن شوید، البته میزان این تلخی به درصد شکلات بستگی دارد و هر چه عدد آن بیشتر شود هم رنگش تیره تر شده و هم طعمش تلخ تر خواهد بود، مثلاً شکلات نود درصد تقریبا سیاه رنگ به نظر می رسد و کاملا تلخ مزه است.

پارامترهای تعیین قیمت شکلات تخته ای درجه یک

شکلات های تخته ای در مدل های مختلفی یافت می شوند و هر کدام از آن ها بر اساس ویژگی هایی که دارند با یک نرخ متفاوت در بازار های مصرف سطح داخلی کشور ما عرضه می گردند، ما در این قسمت به چند مورد از پارامترهای تعیین نرخ این محصولات اشاره می کنیم تا شما بیشتر با ویژگی های آن ها آشنا شوید:

  • شکلات تخته ای معمولا در دو رنگ قهوه ای و سفید بافت می شود که مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها با هم متفاوت است، شکلات های قهوه ای رنگ را با دانه های رنگی کاکائو تولید می کنند و تلخ هستند و شکلات های سفید را با استفاده از کره حاصل شده از این دانه ها تولید می نمایند و شیرین مزه اند، نرخ شکلات های قهوه ای بیشتر از انواع سفید است.
  • شکلات های تخته ای بر اساس برندی که بر روی آن ها درج شده است قیمت گذاری می شوند، در این برند نیز باید به کشور تولید کننده آن ها دقت شود، چون محصولات خارجی علاوه بر اصل بودن برای عبور از مرز ایران هزینه های گمرکی زیادی را نیز پرداخت کرده اند که موجب بالا رفتن نرخ آن ها می شود.
  • یک فاکتور دیگر در تعیین نرخ روز شکلات درجه یک تخته ای این است که به طراحی و جنس بسته بندی آن دقت کنید، معمولا این محصولات را با سه لایه پلیمری، کاغذی و آلومینیومی بسته بندی می کنند که انجام این کار برای تولید کننده ها هزینه های زیادی در پی دارد و موجب می شود نرخ آن ها بالاتر برود.

قیمت فروش شکلات تخته ای فله

قیمت فروش شکلات تخته ای فله مراکز پخش و فروش شکلات تخته ای، شکلات صبحانه، شکلات تافی، شکلات حبابی و شکلات بیسکویتی که این محصولات را به صورت عمده از درب کارخانه های تولیدی خریداری می کنند، مسئولان اصلی پخش و فروش کلی این محصولات خوراکی در سطح کشور ما می باشند و آن ها را در حجم بسیار زیادی در تمام شهرها و استان ها توزیع می نمایند.

خرید و فروش این محصولات هم به صورت فله ای صورت می گیرد و هم به شکل بسته بندی شده کارخانه ای و در روش خرید فله ای تا حد زیادی از نرخ فروش آن ها کاسته می شود چون که محصول فاقد بسته بندی خاصی است و در نتیجه دیگر هزینه ای صرف این کار نشده و قیمت واقعی آن به مصرف کننده ها ارائه داده می شود.

با توجه به این مساله خرید انواع شکلات از مراکز پخش عمده آن ها که این محصولات را به صورت فله ای و در حجم بالایی عرضه می کنند بیشتر مورد توجه مصرف کننده ها قرار می گیرد، چون به این ترتیب می توانند تا حد زیادی در هزینه های خرید خودشان صرفه جویی کنند و قدرت خرید آن ها نیز بالاتر می رود.

در ضمن واحد هایی که به فروش جزئی این محصولات می پردازند نیز معمولا از همین مراجع برای تامین بار مورد نیاز فروشگاه های خود استفاده می کنند، چون به این ترتیب محصولات را با نرخ کمتری خریداری می کنند و با سود کمی هم به فروش می رسانند که باعث بالا رفتن میزان فروش آن ها می شود.

پخش مستقیم شکلات تخته ای

برخی از توزیع کننده های شکلات بسته بندی تخته ای برای خرید این محصول مستقیما به سراغ تولید کننده های آن می روند و به این ترتیب تمام واسطه ها را کنار می گذارند، آن ها با انجام دادن این کار می توانند شکلات را با نرخ خیلی مقرون به صرفه تر و بدون هیچ سودی خریداری کنند چون فقط هزینه تولید کردن آن را پرداخت خواهند کرد و تا حد زیادی در مخارج خود صرفه جویی می نمایند.

سپس خود این مراکز نیز شکلات های تخته ای را به صورت بی واسطه و مستقیم از طرف تولیدی ها در سطح کشور ما پخش می نمایند و آن ها را در حجم بالا و با ارزش افزوده خیلی کمی به دست مصرف کننده های محترم ایرانی می رسانند و موجب می شوند که از هزینه های هم میهنان ما کاسته شود و راحت تر بتوانند به خرید محصول بپردازند.

این مسأله در این ایام که نرخ تورم در کشور ما تا حد زیادی افزایش یافته است اهمیت زیادی برای مردم دارد و موجب جلب رضایت هر چه بیشتر آن ها می شود چون قدرت خرید آن ها را بالاتر می برد و زمانی که توانایی خرید مصرف کننده ها بیشتر شود رونق خرید و فروش این محصولات هم بیشتر خواهد شد و همانطور که در جریان هستید سود این مسأله نصیب تولید کننده ها و فروشنده های شکلات می شود، پس پخش و فروش مستقیم این خوراکی دوست داشتنی یکی از هوشمندانه ترین راه ها برای عرضه آن در سطح داخلی کشور ما است و به نفع همه مردم تمام می شود.

سفارش خرید شکلات تخته ای رنگی

سفارش خرید شکلات تخته ای رنگی امروزه مدل های مختلف شکلات های تخته ای در رنگ ها و طعم های مختلفی تولید می شوند و دیگر کاکائو خالص به حساب نمی آیند، اما همین رنگ بندی های متنوع موجب جلب رضایت بیشتر مصرف کننده ها می شود و رونق خرید این محصولات را بالاتر می برد و مردم توجه زیادی به آن ها نشان می دهند.

از این رو راه های مختلفی برای ثبت کردن سفارش این شکلات ها وجود دارد که موجب می شود همه مردم با هر امکاناتی که دارند بتوانند آن ها را به راحتی خریداری کنند، این راه ها هم شامل بهره گرفتن از روش خرید سنتی یا همان فروشگاه های حضوری هستند که استفاده از آن ها کمی وقت گیر و سخت است و ممکن است تمام مردم علاقه ای به انجام دادن این کار از خود نشان ندهند.

هم اینکه شامل استفاده کردن از فروشگاه های آنلاین می شود که در اصل یک سری وب سایت اینترنتی هستند که به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزها در اختیار مردم قرار دارند و موجب می شوند خریداران در هر زمانی که نیاز به خرید این محصولات داشتند به راحتی آن ها را تهیه کنند، در ضمن در این روش اصلا نیازی به خروج از خانه هم نیست پس یک راه حل خیلی آسان و سریع برای خرید است.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.