صادرات انواع شکلات شیری حاج عبدالله

انواع شکلات های شیری شرکت حاج عبدالله در بحث صادرات توانسته زمینه سودآوری قابل توجهی را ایجاد نماید.
تولیدات شرکت اطمینان با نام تجاری حاج عبدالله به بازار ارائه می شود که شامل انواع مختلفی از شکلات های شیری، شکلاتی، کاکائویی، پشمک، نوقا و … است و هر یک از این محصولات با نوع خاصی از بسته بندی به همراه طعم های مختلف ارائه می شود که به دلیل گسترش فعالیت های صادراتی در کشور، شاهد این مسئله هستیم که این شکلات ها و تنقلات نیز برای ارسال به کشورهای مختلف گزینه پیشنهادی ویژه ای خواهد بود.
شکلات های فله ای این مجموعه که به صورت دو سرپیچ ارائه می شود، نمونه از شکلات های مناسب برای صادرات می باشد که بسته به حجم های خرید، درصد قیمت های ارائه شده برای تخفیف نیز بسیار متنوع بوده و این امکان وجود دارد که بتوانید خرید عمده خود را برای کشورهای مورد نظر از طریق این مرکز به انجام رسانید.
با معرفی محصولات مختلف این مجموعه، فرصت ایده آل تری برای سفارشات و انتخاب خواهید داشت که در ادامه به انجام این امر مهم می پردازیم.

محصولات الیافی شکلات سازی حاج عبدالله
پشمک عروسکی، پشمک صادراتی زیپدار، الیافی، سطلی، لیوانی از انواع محصولات الیافی حاج عبدالله می باشد که این شرکت تولیدات قابل توجهی را در زمینه این محصولات با طعم های مختلف پرتقالی، طالبی، توت فرنگی و وانیلی و … به انجام رسانیده است و این پشمک های خوشمزه و با کیفیت از انواع نمونه هایی است که در زمینه صادرات آن ها می توان فعالیت نمود و تصاویر زیر برخی از بسته بندی ها و همچنین طعم های آن را نشان می دهد.

شکلات شیری حاج عبدالله


محصولات لقمه ای بدون روکش شکلات سازی حاج عبدالله

پشمک های لقمه ای این شرکت نیز شامل انواع بسته بندی های 15 عددی، مینی و … می باشد که این بار نیز با طعم های شکلاتی، زعفرانی، وانیلی، فندقی و … در اختیار مشتریان برای خرید عمده و بحث صادرات می باشد و فرصت تامین آن نیز به صورت مستقیم از کارخانه فراهم شده است.

شکلات های پشمکی روکش دار حاج عبدالله
بخش دیگری از تولیدات این مجموعه مربوط به شکلات هایی می باشد که به صورت روکش دار و دو سرپیچ یا با بسته بندی های کادویی تولید می شود و در بخش صادراتی نیز مورد توجه اکثر تاجران قرار گرفته و سبب شده تا موقعیت مناسبی را بتوانیم برای عرضه مستقیم و فروش عمده ان به مشتریان فراهم آوریم.


شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.