این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

انواع دانه قهوه، متشکل از قهوه ربوستا یا قهوه سبز، عمدتا قهوه تلخ را در ذهن تداعی می کنند که فروش دانه قهوه کنیا و اوگاندا از جمله پرفروش ترین دانه قهوه می باشند.
دانه قهوه پس از جدا شدن از پوست رویی اش، به شکل دانه دو تکه دیده می شود و قهوه تلخ مزه ای است که فرایندهای گوناگونی برای بهتر کردن مزه آن صورت می گیرد.
دانه قهوه از جمله محصولاتی است که نسبت به سایر نقاط جهان، دیرتر وارد بازار ایران گشته ولی با استقبال خرید و فروش بی نظیری این تأخیر جبران شده است.
دانه قهوه با توجه به منطقه کشت میزان تلخی متفاوتی دارد. بطور مثال قهوه ربوستا سواحل عاج کنیا یکی از از مرغوبترین قهوه های پرکافئین می باشد که بصورت خام بسیار تلخ مزه هستند.
فروش انواع دانه قهوه تازه، با توجه به نحوه مصرف آنها با استقبال متنوعی رو به رو شده است. قهوه سبز یکی از انواع قهوه تلخ است که ویژگی لاغری آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته و فروش دانه قهوه سبز یا پودر قهوه بصورت قرص یا قهوه آماده با فروش انبوه رو به رو شده است.
می توانید با تیم مشاوره ای قوی ما در تماس باشید تا بهترین نوع دانه قهوه تلخ را شناخته و از فروش ویژه این محصول از طریق مراکز فروش اینترنتی اطلاع حاصل نمایید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.